1. Livrarea

Livrarea va face in toata tara, in intervalul de 24-36 h* de la plasarea comenzii, prin curier rapid.

Tariful pentru transport este de 20 RON pe teritoriul Romaniei.

*In perioada reducerilor, timpul de procesare a comenzii poate creste. In perioada sarbatorilor de iarna, coletele pot fi livrate cu intarziere.

*Pentru localităţi care nu fac parte din aria de acoperire a firmei de curierat, se vor aplica taxe aditionale, care se platesc direct la curier. In acest caz va vom contacta telefonic si va vom comunica estimarea costului transportului.

Livrare Internationala

Livram si pe teritoriul UE sau a tarilor non UE; te rog contacteaza-ne la caciulibebe@gmail.com  pentru a afla tarifele.

  1. Plata

Poti plati prin ordin de plata sau ramburs (plata ramburs e valabila doar pentru transportul prin curier); vei alege tipul de plata in formularul de comanda.

Ramburs

La preluarea coletului de la curier se achita contravaloarea produselor comandate inclusiv taxele de livrare aplicabile, suma fiind aceea care iti va fi confirmata dupa efectuarea comenzii pe site sau telefonic.

  1. Returul produselor

Puteti returna produsele comandate in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat.

Returul coletului se va face folosind o firma de curierat rapid aleasa de Dvs. Taxele de curier sunt platite de catre expeditor, expedierea coletului se va face cu PLATA LA EXPEDITOR. Nu primim retururi prin Posta Romana, ci doar prin intermediul firmelor de curierat.

  1. Conditii de retur:

– Asigurati-va ca produsele comandate sunt returnate in aceeasi stare in care au fost primite. Produsele returnate nu trebuie sa prezinte urme de purtare sau spalare sau miros de parfum; trebuie sa aiba toate etichetele atasate si sa fie insotite de bonul fiscal sau factura de vanzare. Daca produsele returnate nu corespund conditiilor de mai sus, ne rezervam dreptul de a nu va returna contravaloarea produselor, urmand sa va retrimitem coletul cu plata expeditiei la DESTINATAR.
– Completati formularul de retur si puneti-l in cutie alaturi de factura si produsul/produsele pe care doriti sa le returnati. Va rugam sa nu uitati sa atasati formularul. Fara acesta nu vom putea procesa returul dvs.
– Impachetati produsele, de preferat in ambalajul original. Daca acest lucru nu este posibil, va rugam sa le ambalati intr-un mod asemanator, pentru a va asigura ca acestea nu sunt deteriorate in timpul transportului.
– Din motive de igiena NU SE ACCEPTA PENTRU RETURNARE produsele de lenjerie intima, din motive de igiena personala.

În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, purtare, spălare sau care miros a parfum, utilizare ori documentație lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

  1. Cum se procedeaza:
  2. Cumparatorul este obligat sa notifice Prepelita Anamaria Persoana Fizica Autorizata,intentia de a returna (conform termenului stipulat in Art. 6. DREPTUL DE RETRAGERE) printr-un email in care sa is exprime decizia de retragere din contract si pe care sa o trimita scrisa via pe caciulibebe@gmail.com.
    2. Adresa la care se va trimite coletul retur este: Prepelita Anamaria Persoana Fizica Autorizata, Str. Martir Alexandru Ferkel Suteu, nr 7, Timisoara, jud Timis, tel 0761125690 „.
    3. Dupa primirea coletului si verificarea actelor si produselor, vom initia rambursarea contravaloriiin contul bancar specificat pe formularul de retur, in termen de 14 zile lucratoare.
    Contravaloarea produselor deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzătoare in cazul unei returnari de produs sunt suportate de catre dvs.

In cazul in care doriti schimb cu alt produs si va incadrati in termenul de retur, costul transportului tur-retur va fi de 25 RON si va fi suportat de Dumneavoastra.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abateri repetate savarsite de client (de ex: produse ce nu apartin Ami Atelier, produse cu termen de returnare depasit, produse purtate), inclusiv pentru refuzuri constante si repetate de preluare a comenzilor lansate de pe un cont de client etc. fara o notificare prealabila.

La primirea coletului, produsul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate; in caz contrar acesta va fi refuzat.

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat sau produsul prezinta defecte, va rugam sa ne contactati in maxim 24H printr-un email la adresa caciulibebe@gmail.com., pentru a remedia aceasta neplacere. Pentru inlocuirea cu un produs nou sau rambursarea banilor, taxa de transport va fi asigurata de Ami Atelier.